Good Day Everyone!!

[I AM CREATING THIS SITE FOR ADD KNOWLEDGE ON, INFO RELATED, and ANY OTHER EXCHANGING INTERESTING HOBBIES]

20110104

Beginning of Collection

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah dpt gak aku buat blog ni..tengah2 nganggur ni rasa nk buat sesuatu yg menyeronokkan..haha..
Untuk entry pertama ni..Cuma nk share gambo collection kete2 mini mase mule2 dulu..sikit je yg dpt aku collect..hehe..semue yg ade dlm gambo nih, aku dptkan kat area shah alam..ade yg loose ade yg carded..15 bijik je yg ade dlm gambo..haha..



-Askar2 Permulaan-


Mulanya aku taktawu pun bende2 nih menarik dan boleh menguntungkan..kenalan akan lebih bertambah dr lain2 negeri..Cumenye aku perempuan..tak ramai yg ingin share info2 menarik tentang hobi ni..takpe2, selagi aku tak segan bertanye insyaAllah tak sesat jalan..ewahh! 

Gudnyte!

No comments:

Post a Comment