Good Day Everyone!!

[I AM CREATING THIS SITE FOR ADD KNOWLEDGE ON, INFO RELATED, and ANY OTHER EXCHANGING INTERESTING HOBBIES]

20110106

Garage!

Huhu~! 
Sekarang ni, collection kete2 kenit aku dh bertambah sikit..Tak byk, cuma bertambah sikit je..Kalau ade lebih, aku dptkan lebih..kalau ade kurang, slow sikit pembelian model2 yg bekenan..hehe~~

Kesian askar2 aku ni..takde habitat yg tetap..mula2 aku letak dlm paper bag khas seperate antara loose n carded..seperate antara Hotwheels dgn Matchbox..Pahto aku transfer kat 1 port ni..susun elok je..kat almari buku2 mase blajO dulu..haha..tp sayangnya ~ segale yg aku susun sume beterabur garaXgara tak muat! 

Sedeh betol tengok sume dh jatuh beterabur~ Isk~ ~



Aku dh mintak ayah buatkan garage bertingkat menggunakan kayu yg boleh aku tempatkan semua koleksi yg ade..jawapan ayah untuk permintaan aku itu ialah 'Pegila parking kat garage kete ayah kat luo tu~ sume kete bOleh parking~ ' Sambil tersenyum.... Perli di situ~ hehe...

Untuk segala koleksi kete2 kenit yg aku ade ni, aku adiahkan garage baru untuk diorg hidup..untuk sementara waktu ni duduk aje diam2 dlm rumah baru nih..Besaaarrr Punye~! 

 
hOme sweet hOme!!



Pandangan Atas


Sekian~

1 comment: